אין כמו טרמפולינה לחצר לשיפור הכושר הגופני.

שמי יגאל חיליק עבאדי אני גר במושב שקט באזור המועצה האזורית חוף השרון. אני עובד במשך שנים בתעשיית האופנה . העבודה בתחום האופנה היא עבודה לא פשוטה שנמשכת שעות ארוכות. היות ואני נמצא רוב היום בעבודה אני נאלץ לאכול מחוץ לבית בעיקר במסעדות , דבר שגרם לי במשך העשרים שנה האחרונות להשמין באופן גורף.
לאחרונה קניתי בשותפות עם חברי יואביק שלוי כדור סל וכדור רגל ולמעשה פעמיים בשבוע היינו מתאמנים בספורטק הנמצא ליד נהר הירקון בתל אביב. האמת שבזכות הפעילות הספורטיבית הזאת הצלחתי להוריד כחמישה קילו אולם לאחר חצי שנה של פעילות גופנית בספורטק יואביק קיבל משרה חדשה בפירמה שלו והוא נאלץ להפסיק עם משחקי הכדור רגל והכדור סל ,בשל כך אני הפסקתי את הפעילות הגופנית. במקום להישאר במצב שבו הורדתי 5 קילו אז הוספתי לעצמי עוד 10 קילו. לאחרונה ביקרתי אצל חברי אבי חי שגר באחד הכפרים בגליל המערבי. אבי חי שלא ראיתי אותו כשנתיים הוריד 10 קילו ממשקלו ופשוט היה נראה נהדר. שאלתי את אבי חי מה סוד הקסם שלך האם בנו אצלכם בכפר חדר כושר ואבי חי ענה לי שהוא סיתת לעצמו גוף חסון בעזרת הטרמפולינה חצר שהוא קנה לפני שנה. כל בוקר כשאני קם מהשינה אני הולך לקפוץ על הטרמפולינה בחצר. המכשיר בונה לי את הכושר הגופני ובנוסף משפר לי את היכולת הריכוז שלי וכך היום שלי פשוט נראה נפלא. בשנה האחרונה גם בניתי לי שרירי בטן וגם סיתתי לעצמי גוף אתלטי. כיף מאד להתמיד עם המכשיר הזה.
מאוחר יותר הלכתי עם אבי חי לקפוץ על הטרמפולינת חצר והיה פשוט כיף. שבוע לאחר מכן קנינו לביתנו טרמפולינת חצר ומאז אני כל בוקר קופץ על המכשיר וכיום אני נמצא בכושר שיא שלא הייתי בו שנים.

רבים מאתנו מנסים להיכנס לשגרת פעילות ספורטיבית על מנת להשיל קילוגרמים מיותרים ולשפר את כושרנו הגופני. הבעיה היא שמעטים מצליחים להתמיד באותה מלאכה. אנו נרשמים למוכני כושר וחוגים וזונחים אותם כבר אחרי חודש או חודשיים. כיום בעזרת טרמפולינה לחצר אפשר בהשקעה מאד נמוכה להתמיד בפעילות גופנית ובכך להפוך היות חטוב בצורה מהנה.

Processing your request, Please wait....